Friday, June 18, 2010

Friday 55 already??


As my contribution to this week’s 55 session,
should I post some lame ass old joke
that I can only hope
no one remembers?
Or should l get deep
in creative thought
to come up with another original 55
with a wild surprise ending.
Well, shoot.
Here goes nothing….
”Did you hear the one about…”
_______________

This is a Flash Fiction Friday 55.
If you want to know what the hell that means visit g-man.
The challenge is on.
______________

Or if you want yet another challenge write a Sunday 160.
Like a text message, the Sunday 160 only uses 160 characters (including spaces)
Keep on schedule - post Sunday
Let me know you have posted via a comment on my site
Visit at least one other Sunday 160

29 comments:

anthonynorth said...

I just love cliffhangers.

Matty said...

How original. And you left us hanging to boot.

Mrsupole said...

Yeah, I heard that one. It was pretty good and I then heard that one which was even better. I laughed at both of them.

God bless.

Subby said...

Clever, this...

jinksy said...

Actually, I may have done! LOL :)

Brian Miller said...

hello....hello....darn cell connection...cuts out after 55...lol. nice monkey....

Nessa said...

Fridays sure do come in a flash.

Jana said...

very clever and funny too...gotta hand it to you, you surprise me every time...

G-Man said...

Some lame ass old joke eh?
Hmmm....

Thank you for this shining example of originality MM.
Your weekly efforts are are much appreciated.
Thanks for visiting, and have a Kick Ass Week-End...G

Deb said...

Happy Friday MM! Hey, I went to the Flash 55 ---funny stuff, ---but is it just a short fictional story? What exactly is it --there was no explanation, however I enjoyed it! :)

showme said...

do tell on...nice 55!

steveroni said...

You WILL continue this next Friday? Right? I have to research these 'serials" before commenting--grin!

Here is MINE

Jingle said...

wow,
I am wondering about your final decision...
what thoughts provoking 55.
have a lovely Friday!
Thank you for the visit to my 55.

Akelamalu said...

Very original apart from the old joke! LOL

Loved it. :)

Caty said...

that was pretty creative!

John's comments said...

No. What did the about do? My 55

Tabor said...

Well, you went to the well, and fortunately it was not empty.

Felicitas said...

Highly original MM! I swear I've never heard that one before!

moondustwriter said...

yeah I already heard that one!!!

just FYI - I always come and visit but am only able to comment 50% of the time - moon is always enjoying just can't always smile

mine is here

magiceye said...

love your take!

Me said...

Ha! Very clever, MM! :)
-C

Unknown Mami said...

Don't leave me hangin'!

drybottomgirl said...

funny! I can never remember jokes, and if I do I suck at telling them! Have a great weekend!

A Daft Scots Lass said...

Yeah...my lame ass joke..I guess I wasn't feeling very creative this week.

Alice Audrey said...

I keep meaning to do a "did you hear the one about" but somehow never pull it off.

Katherine said...

Oh you are a cheeky monkey aren't you! So your gonna leave us hanging!!
Til next Friday???

Leeuna said...

haha.
Only you
can say so much
with such few words.
Great job.

Marla said...

heard it

sammy said...

haha i can dig it!

im all over this and the 160 next week...hopefully anyway. i can get really wordy